Cursuri Customer Service

Cursuri de Customer Service produse de Innerchords

Cursurile de Customer Service prezentate în această secțiune sunt integral create, dezvoltate și implementate de Innerchords

Contagiunea emoţională este principalul inamic al unui serviciu de calitate. Prin cursuri şi discuţii unu la unu, urmate de observare pe teren sau la cască, conducem participanţii către excelenţă în customer service

 

Arta conversației și excelența în customer service

Arta conversaţiei şi excelenţa în customer service se adresează oamenilor aflați în contact direct cu clienții, oameni ce sunt angajați ai organizațiilor de dimensiuni medii și mari.

Beneficii

În cadrul cursului Arta conversației şi excelența în customer service, se vor acumula cunoștințe care îi vor ajuta pe cursanți să înțeleagă rolul crucial al emoțiilor în interacțiunea cu clientul și să își perfecționeze abilitățile de comunicare prin tehnici prin care pot controla atât emoțiile proprii, cât și pe ale clienților.

Emoțiile în interacțiunea cu clienții
Tehnici de gestionare a emoțiilor
Creșterea performanței individuale

Detalii despre curs

  1. public țintă: organizații naționale și multinaționale.
  2. curs de 2 zile.
  3. exerciţii şi aplicaţii care ne ajută să învăţăm cum putem să ne adresăm mai bine clientului pentru a lăsa o impresie cât mai bună în mintea acestuia.
Personalizare gratuită

  

Clientul dificil și contagiunea emoțională

Clientul dificil şi contagiunea emoţională se adresează angajaţilor organizaţiilor de dimensiuni medii şi mari, în special a acelor aflaţi în contact direct cu clienţii dificili (de ex. angajaţi din recuperări creanţe).

Beneficii

În cadrul cursului Arta conversaţiei şi excelenţa în customer service, se vor acumula cunoștințe care îi vor ajuta pe cursanţi să înţeleagă rolul crucial al emoţiilor în interacţiunea cu clientul şi să îşi perfecţioneze abilităţile de comunicare prin tehnici prin care pot controla atât emoţiile proprii, cât şi pe ale clienţilor.

  • înţelegerea impactului în comunicare, al contagiunii emoţionale şi a felului în care putem să depăşim acest aspect.
  • îmbunătăţirea atitudinii faţă de clienţi.
  • apropierea de clienţi şi construirea unei relaţii armonioase.

Impactul contagiunii emoţionale în comunicare
Gestiunea contagiunii emoţionale
Îmbunătăţirea atitudinii faţă de clienţi
Apropierea faţă de clienţi
Construirea unei relaţii armonioase

Detalii despre curs

  1. public țintă: organizații naționale și multinaționale.
  2. curs de 2 zile.
  3. învățarea de tehnici de control emoțional care ne pot ajuta să transformăm o relație cu potențial negativ într-o relație cu impact pozitiv.
Personalizare gratuită

Vrei să personalizezi proiectul tău?

Contactează-ne, iar noi vom evalua pentru tine nevoile de dezvoltare din organizația ta pentru a-ți recomanda cea mai buna soluție și vom crea un program personalizat relevant culturii organizaționale din care faci parte!

PERSONALIZARE GRATUITĂ
Conferința Requilibrium | Relațiile sănătoase în contextul agresiunii emoționale din societatea de azi