Ajutăm organizațiile

Construim și implementăm programe originale de training și întâlniri experiențiale revelatoare

Construim și implementăm programe originale de training și întâlniri experiențiale revelatoare prin care creăm o organizație sănătoasă în care oamenii își vor atinge potențialul maxim.

PERSONALIZARE GRATUITĂ

Dezvoltarea durabilă si relatii armonioase cu clientii

Prin subiectele pe care le propunem spre reflectare si metodele folosite, facilitam armonizarea relatiilor dintre membrii echipei pentru o mai buna colaborare.

Subiectele cursurilor noastre vizeaza aria de Leadership, Customer Service, Vanzari si Well-beeing pe care le vom trata atat din perspectiva psihologica si neuro-stintifica, cat si din cea practica, a realitatii participantului.

Urmarim modificari profunde de comportament si de atitudine, care sa fie simtite in relationarea cu clientii interni si externi, cat si in legatura pe care un manager o are cu un subordonat.

Cresterea leadershipului va schimba abordarea pe care oamenii o au fata de munca si sarcinile de birou. Ei se vor gandi mai mult la rezultat si la impactul pe care efortul depus il poate genera. Atitudinea si actiunile vor fi mai strategice, vor face cu usurinta schimbarea de la privirea in ansamblu, la cea in detaliu, si se vor axa pe prioritati mai mult decat pe rezolvarea urgentelor.

PERSONALIZARE GRATUITĂ

Armonizati si sincronizati in raport cu cursantii

Cum crezi ca ai reactiona daca ai fi in fata unui client caruia trebuie sa-i spui a 10-a oara intr-o zi acelasi lucru, sau in fata unui client intern nervos, sau a unui mail in care tocmai ai aflat ca obiectivul tau aproape imposibil de atins s-a mai marit? Aceaste situatii sunt realitatile cu care oamenii se confrunta si pe care le vine greu sa le gestioneze.

Oare care ar fi prima ta reactie? Ai sti ce pasi sa aplici, in ce curs era scrisa solutia, sau ai reactiona pur si simplu din interiorul tau, pe baza emotiilor tale?

De cele mai multe ori emotiile intense “sterg” orice amintire, orice intentie buna. Reactionam instinctiv fara sa putem folosi informatiile pretioase pe care credeam ca le-am invatat, reactionam din suparare, agravand astfel situatia.

 

Toate aceste suparari sau reactii, afecteaza calitatea muncii pe care oamenii o livreaza.
Un angajat calm, linistit si bucuros care stie cum sa isi controleze emotiile ar fi mai productiv si ar influenta pozitiv si activitatea celorlalti.

Innerchords va poate ajuta sa atingeti acele corzi interioare care orienteaza organizatiile, adica oamenii, catre oameni.

PERSONALIZARE GRATUITĂ

Innerchords | Discount evenimente